ALGEMEEN > Apparatuur/gereedschap > help hoe werkt Bentrup computer

Nu ik na jaren mij oven weer in gebruik wil nemen weet ik niet waarom ik het programma niet kan starten.
Het is me al gelukt om de oven droog te stoken met een programma.
Nu ik de oven ingepakt heb lukt het niet om een programma te starten. Als ik de knop fix programm toets verandert er niets. De vorige keer bij droog stoken had ik mijn foto toestel gehaald en terug bij oven bleek het programma te werken.
Nu lukt dit niet meer:)
Bijlagen:
gevraagd

5 antwoorden

  • Ga naar forums,bij gebruiksaanwijzingen downloads staat een gebruiksaanwijzing.
    gr.Hannie
    beantwoord
  • bedankt voor tip de oven werkt! nu even een vraag moet ik het eerste uur bij opstook de dop boven in de oven laten en dan bij 100 graden verwijderen zodat lucht weg kan?
    beantwoord
  • Dat weet ik niet dan zou je de gebruiksaanwijzing van je oven moeten raadplegen.Maar ik denk eerder dat het open moet vanwege de vocht die nog in de klei aanwezig is.
    Ik heb een vingerling oven die heeft een ontluchtings gat aan de voorzijde die moet altijd open staan.
    beantwoord
  • Even zoeken in de reeds gestelde vragen Karin daarin staat dat het beter is gedurende de hele stook die dop er uit te laten omdat er gedurende de hele stook gassen uit de klei en glazuur ontsnappen die een nadelige invloed hebben op de oven en het daarin aanwezige werk.

    Frans
    beantwoord
  • De vraag over de dop boven in de oven bij 100 gr te verwijdern is ook elders gesteld.
    Een reactie in meerdere threads posten is meestal zeer vervelend. Als iemand op die reactie wil reageren, moet hij eigenlijk in alle discussie’s waar die reactie staat, dezelfde reactie plaatsen. Daardoor ontstaan twee gelijke paralelle discussie’s wat niet erg handig en dus ongewenst is.
    Daarom: NIET CROSS-POSTEN!
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.