ALGEMEEN > Glazuur - algemeen > Koperoxide: boek Karel Kurstjes

beste geo: koperrood is mijn lievelingsglazuur en tegelijker tijd de nagel van mijn doodskist. je hoopt altijd dat het er is,maar het is er niet altijd.
een hele goeie raad: schaf je het boek van Karel Kurstjes: Draai en Glazuurtechnieken aan en je zal een héle stap vooruit doen. het is zelfs een goedkoop boek. hij woont ergens boven de belgische grens, ik ben de naam van het dorpje vergeten.
bij koperrood is het stookproces van het grootste belang. succes met de lectuur: zeer interessant.
gevraagd

14 antwoorden

• Zojuist besteld, ben benieuwd, was al de tweede keer dat mij dit boek werd aangeraden. bedankt voor de tip. De zoektocht gaat altijd verder.
    Groeten,Geo
    beantwoord
  • als je het hoofdstuk over stoken zeer aandachtig leest , kan je binnenkort ook zeggen : i saw the light , in dit geval koperrood succes jean
    beantwoord
  • Heb op internet gezocht, maar waar kun je het boek bestellen of wat is het isbn nummer? Groeten Gerrie Scherpenzeel
    beantwoord
  • beste gerrie,
    je kan het mss aan geo vragen, want ik ben het boek gaan halen bij karel in de galerij en dat was een plezante namiddag. iedereen is er welkom en het is echt een minzaam man. isbn is 3-9801885-1-5.
    groetjes en succes, jean.
    beantwoord
  • Gerrie het moet zijn Mariekeramiek webwinkel, Geo.
    beantwoord

• Geo bedankt voor het adres,ik vind ook dat er nog veel te leren is .Maar dat maakt het ook juist zo interresant
    Gerrie
    beantwoord
  • Het boek van Karel Kurstjes is niet te verkrijgen bij Mariekeramiek, wie weet waar het wel te krijgen is?

Groeten, Geo
    beantwoord
  • Klopt, ik heb vorige week ook al geinformeerd en kreeg hetzelfde antwoord.
    Dus ik ben óók benieuwd waar het te krijgen is.
    beantwoord
  • mensen geef mij even tijd tot morgen, zal het even op-zoeken voor jullie.
    tot morgen jean
    beantwoord
  • Ik weet niet meer precies waar ik het heb gekocht, maar probeer eens op de sites van Keramikos, De Hazelaar of Hobbyboeken.nl. Wie weet vindt je het daar nog.

Karin
    beantwoord
  • Het is voor 14,77 euro (ex. BTW) te koop bij Keramikos; kijk even op hun site of in hun winkel
    beantwoord
  • Ik haal boeken over keramiek gewoon in de bibliotheek en als ik er dan een wil hebben ga ik met dat boek naar de plaatselijke boekhandel en die bestellen die dan voor mij.

Frans
    beantwoord
  • Bedankt Karin, ik heb het besteld bij Keramikos.
    We zijn benieuwd, of die het nog hebben......
    beantwoord
  • zoniet probeer eens Robbelien daar zou het ook beschikbaar zijn, er zijn twee uitgaven geweest van zijn
    boek, ik heb ze alle twee.
    als er iemand specifieke vragen heeft over koperrood mag je altijd vragen stellen op mijn site :
    www.szostekjean.be
    groetjes jean
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.