ALGEMEEN > Gebruiksaanwijzingen > Handleiding / tips bij opstarten Economy Giant - '84/'85

Beste allemaal,
Ik heb een economy giant 2e hands aangeschaft. Beperkte gebruiksaanwijzing bijgeleverd en via website keramikos geen passende handleiding te downloaden. Voordat ik hun ga informeren, ben ik benieuwd naar jullie tips!

Er staan 3 meters met alle3 10 standen. En dan nog eens de "auto" knop. Kunnen jullie mij vertellen wat en hoe ik die verschillende knoppen kan gebruiken?

Groet,
Eefke
Bijlagen:

3 antwoorden

  • Er is bij Keramikos een algemene handleiding te downloaden voor Economy ovens.https://www.keramikos.nl/.../...eiding_Keramikos_ovens.pdf
    beantwoord
  • De groene 'auto' druktoets is voor het naar keuze instellen van handbediening of automatische bediening. Indien de groene druktoets is ingedrukt is de oven klaar voor automatische bediening volgens het met de ovenregelaar (witte knoppen) ingestelde programma. Helaas weet ik niet wat er met de 3 witte knoppen precies kan worden ingesteld.
    Via onderstaande link een handleiding voor een automatisch opschakel mechanisme met maar een witte knop. Adviseer je contact met Keramikos op te nemen en te vragen wat precies de functie is van de 3 witte knoppen.

    oud.klei.nl/forum/o/3200/Opschakelmechanisme%20ovens%20KI%20Haarlem
    beantwoord
  • Dankjewel voor jullie antwoord! Heel fijn!
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.